Renowacja busa w obiektywie #3


Przy busie małymi kroczkami do przodu. Niestety ostatnio miałam dużo spraw na głowie i z relacją fotograficzną jestem troszeczkę do tyłu, ale jeśli jeszcze nie wiecie, na bieżąco można śledzić nas na Instagramie. Wiadomo, mobilnie zawsze łatwiej. A tam nie tylko busowo, a znajdzie się też trochę Krakowa, kot oczywiście, a nawet pojawił się słoń.

Obecnie jesteśmy już bliżej niż dalej, przynajmniej tak mi się wydaje. To wszystko tak długo trwa, no ale przecież to było oczywiste od samego początku, więc czemu się tu dziwić. Wiele osób mówi, że nie zdążymy skończyć busa na czas, ja jednak jestem dobrej myśli.

Dzisiaj kilka zdjęć z blacharki z mojego punktu widzenia oczywiście. Walczymy cały czas!

Pozdrawiam serdecznie
Dagmara









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Dziennik Fotograficzny , Blogger